Arşiv logosu
  • Türkçe
  • English
  • Giriş
    Yeni kullanıcı mısınız? Kayıt için tıklayın. Şifrenizi mi unuttunuz?
Arşiv logosu
  • Koleksiyonlar
  • Sistem İçeriği
  • Analiz
  • Talep/Soru
  • Türkçe
  • English
  • Giriş
    Yeni kullanıcı mısınız? Kayıt için tıklayın. Şifrenizi mi unuttunuz?
  1. Ana Sayfa
  2. Yazara Göre Listele

Yazar "Keleş, Mustafa Özgür" seçeneğine göre listele

Listeleniyor 1 - 2 / 2
Sayfa Başına Sonuç
Sıralama seçenekleri
  • Yükleniyor...
    Küçük Resim
    Öğe
    Değişken üstlü lebesgue uzaylarında hardy operatörünün sınırlılığı
    (2015) Keleş, Mustafa Özgür
    Bu yüksek lisans tezinde Hardy operatörünün değişken üstlü Lebesgue uzaylarındaki sınırlılığı ile ilgili çeşitli koşullar ve ilgili Hardy tipli eşitsizlikler incelenmiştir. Birinci bölümde, Hardy operatörünün ve Hardy eşitsizliğinin tarihsel gelişimi ve uygulama alanlarından bahsedilmiştir. İkinci bölümde bu tezde kullanacağımız temel tanımlar tanıtılarak ilgili teoremlere yer verilmiştir. Üçüncü bölümde Orlicz uzayları ( ) ve değişken üstlü Lebesgue uzayları ( ) tanıtılmış, değişken üstlü Lebesgue uzaylarının bazı özellikleri incelenmiştir. Dördüncü bölümde öncelikli olarak klasik Lebesgue uzaylarında ( ) Hardy operatörü ve Hardy tipli eşitsizliklere yer verilmiş, sonrasında ise Orlicz uzaylarında Hardy operatörü ve Hardy eşitsizlikleri özetle tanıtılmıştır. Beşinci bölümde Hardy operatörünün değişken üstlü Lebesgue uzaylarındaki sınırlılığı, yapılmış olan bazı çalışmaların yardımıyla ifade edilmeye çalışılmıştır.
  • [ X ]
    Öğe
    Investigating the Mathematical Problem-Solving Attitudes of Gifted Students at Different Educational Levels
    (2023) Keleş, Mustafa Özgür; Koca, Aygen Koç
    The purpose of this study was to investigate the perceptions of mathematics problem-solving attitudes of gifted middle school students in relation to various variables (gender, grade level, mathematics course performance, parents' education level). The study used the relational survey model, one of the quantitative research methods. The study sample consisted of 148 gifted students of different grades studying at The Science and Art Centre (BİLSEM). Participants were selected using the convenience sampling method. Data were collected using the Demographic Information Form (DIF) developed by the researchers and the Mathematics Problem Solving Attitude Scale (MPSAS) developed by Çanakçı (2008). The data obtained with the DIF were stratified according to the grade level of the students. Frequency, percentage, arithmetic mean, independent groups t-test, and Kruskal-Wallis test were used in the data obtained with the MPSAS. As a result of the study, it was found that the problem-solving attitudes of gifted middle school students in mathematics were positive and there was no significant difference according to variables such as gender, mathematics achievement, and parents' educational status. However, there was a significant difference in the variable of grade level in the final year. Several suggestions were made in accordance with the results of the study.

| Dicle Üniversitesi | Kütüphane | Açık Erişim Politikası | Rehber | OAI-PMH |

Bu site Creative Commons Alıntı-Gayri Ticari-Türetilemez 4.0 Uluslararası Lisansı ile korunmaktadır.


Dicle Üniversitesi, Diyarbakır, TÜRKİYE
İçerikte herhangi bir hata görürseniz lütfen bize bildirin

Powered by İdeal DSpace

DSpace yazılımı telif hakkı © 2002-2025 LYRASIS

  • Çerez Ayarları
  • Gizlilik Politikası
  • Son Kullanıcı Sözleşmesi
  • Geri Bildirim