Arşiv logosu
  • Türkçe
  • English
  • Giriş
    Yeni kullanıcı mısınız? Kayıt için tıklayın. Şifrenizi mi unuttunuz?
Arşiv logosu
  • Koleksiyonlar
  • Sistem İçeriği
  • Analiz
  • Talep/Soru
  • Türkçe
  • English
  • Giriş
    Yeni kullanıcı mısınız? Kayıt için tıklayın. Şifrenizi mi unuttunuz?
  1. Ana Sayfa
  2. Yazara Göre Listele

Yazar "Bozkurt, Ömer Faruk" seçeneğine göre listele

Listeleniyor 1 - 2 / 2
Sayfa Başına Sonuç
Sıralama seçenekleri
  • [ X ]
    Öğe
    2014 YILINDA EĞİTİM TEKNOLOJİLERİ ALANINDAKİ YAYIMLANAN MAKALELERİNİNCELENMESİ
    (2016) Özüdoğru, Gül; Ünsal, Nimet Özgül; Bahadır, Harun; Bozkurt, Şeyma Büşra; Ergül, Esra Sönmez; Bozkurt, Ömer Faruk; Kaya, Ceren Baştemur
    Bu çalışmanın amacı, 2014 yılına ait Social Sciences Citation Index (SSCI) kapsamındaki eğitim teknolojileri alanında önde gelen uluslararası sekiz dergideki makalelerin içerik analizi yöntemiyle incelenmesidir. Araştırmada "Eğitim Teknolojileri Yayın Sınıflama Formu" adı ile Sözbilir ve Kutu (2008), Masood (2004), Reeves (1995) çalışmalarından yararlanılarak Göktaş vd. (2012) tarafından geliştirilip, ardından Kiliç-Çakmak vd. (2013)'ın üzerinde bazı değişiklikler yaparak "Makale İnceleme Formu (MİF) (Article Review Form)" olarak adlandırdıkları veri toplama aracı kullanılmıştır. Araştırma sonuçları incelendiğinde makalelerde; yöntem olarak en çok "nicel yöntem", veri toplama aracı olarak en çok "anket", veri toplama yöntemi olarak en çok "klasik", örneklem seçimi olarak en çok "kolay ulaşılabilir örneklem", örneklem sayısı olarak en çok "31-100 aralığı", örneklem düzeyi olarak en çok eğitim fakültesi dışındaki fakültelerde "lisans (diğer)", örneklem türü olarak en çok fen, matematik, sosyal dışındaki "diğer", veri analiz yöntemi olarak en çok "kestirimsel analiz" yönteminin daha çok tercih edildiği ve "öğretim tasarımı" ve "eğitimde bilişim teknolojileri" konularının ise en çok incelenen konular olduğunu görülmüştür
  • Yükleniyor...
    Küçük Resim
    Öğe
    2014 yılında eğitim teknolojileri alanındaki yayımlanan makalelerin incelenmesi
    (Tolga Güyer, 2016) Kılıç Çakmak, Ebru; Özüdoğru, Gül; Bozkurt, Şeyma Büşra; Ülker, Ülkü; Ünsal, Nimet Özgül; Boz, Kübranur; Bozkurt, Ömer Faruk; Ergül Sönmez, Esra; Baştemur Kaya, Ceren; Karaca, Celal; Bahadır, Harun; Üstün Gül, Handan
    Bu çalışmanın amacı, 2014 yılına ait Social Sciences Citation Index (SSCI) kapsamındaki eğitim teknolojileri alanında önde gelen uluslararası sekiz dergideki makalelerin içerik analizi yöntemiyle incelenmesidir. Araştırmada “Eğitim Teknolojileri Yayın Sınıflama Formu” adı ile Sözbilir ve Kutu (2008), Masood (2004), Reeves (1995) çalışmalarından yararlanılarak Göktaş vd. (2012) tarafından geliştirilip, ardından Kiliç-Çakmak vd. (2013)’ın üzerinde bazı değişiklikler yaparak “Makale İnceleme Formu (MİF) (Article Review Form)” olarak adlandırdıkları veri toplama aracı kullanılmıştır. Araştırma sonuçları incelendiğinde makalelerde; yöntem olarak en çok “nicel yöntem”, veri toplama aracı olarak en çok “anket”, veri toplama yöntemi olarak en çok “klasik”, örneklem seçimi olarak en çok “kolay ulaşılabilir örneklem”, örneklem sayısı olarak en çok “31-100 aralığı”, örneklem düzeyi olarak en çok eğitim fakültesi dışındaki fakültelerde “lisans (diğer)”, örneklem türü olarak en çok fen, matematik, sosyal dışındaki “diğer”, veri analiz yöntemi olarak en çok “kestirimsel analiz” yönteminin daha çok tercih edildiği ve “öğretim tasarımı” ve “eğitimde bilişim teknolojileri” konularının ise en çok incelenen konular olduğunu görülmüştür.

| Dicle Üniversitesi | Kütüphane | Açık Erişim Politikası | Rehber | OAI-PMH |

Bu site Creative Commons Alıntı-Gayri Ticari-Türetilemez 4.0 Uluslararası Lisansı ile korunmaktadır.


Dicle Üniversitesi, Diyarbakır, TÜRKİYE
İçerikte herhangi bir hata görürseniz lütfen bize bildirin

Powered by İdeal DSpace

DSpace yazılımı telif hakkı © 2002-2025 LYRASIS

  • Çerez Ayarları
  • Gizlilik Politikası
  • Son Kullanıcı Sözleşmesi
  • Geri Bildirim