Arşiv logosu
  • Türkçe
  • English
  • Giriş
    Yeni kullanıcı mısınız? Kayıt için tıklayın. Şifrenizi mi unuttunuz?
Arşiv logosu
  • Koleksiyonlar
  • Sistem İçeriği
  • Analiz
  • Talep/Soru
  • Türkçe
  • English
  • Giriş
    Yeni kullanıcı mısınız? Kayıt için tıklayın. Şifrenizi mi unuttunuz?
  1. Ana Sayfa
  2. Yazara Göre Listele

Yazar "Akan, Şahap" seçeneğine göre listele

Listeleniyor 1 - 2 / 2
Sayfa Başına Sonuç
Sıralama seçenekleri
  • Yükleniyor...
    Küçük Resim
    Öğe
    Havayollarında kurumsal sosyal sorumluluk imajının tüketici sadakati üzerindeki etkisi
    (Dicle Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2024) Akan, Şahap; Aydın, Asiye
    Bu çalışmada havayolu endüstrisinde kurumsal sosyal sorumluluk (KSS) imajının müşteri sadakati üzerindeki etkisi Biliş-Duygu-Davranış (BDD) modeli bağlamında incelenmiştir. Ayrıca bu etkiyi doğrudan ele almanın yanı sıra, dolaylı olarak marka aşkının ve marka güveninin aracılık etkisi de değerlendirilmiştir. Oluşturulan teorik modeli test etmek için havayolu işletmelerinin KSS faaliyetlerinden haberdar olan katılımcılar seçilmiştir. Google-Forms üzerinden oluşturulan anket formları vasıtasıyla 214 geçerli anket formu toplanmıştır. Anket verilerine dayanarak araştırma modelini test etmek için kısmi en küçük kareler yapısal eşitlik modellemesi (PLS-SEM) yaklaşımı benimsenmiştir. Araştırmanın sonuçları KSS imajının marka aşkını, marka güvenini ve müşteri sadakatini olumlu yönde etkilediğini ortaya koymuştur. Ayrıca, marka aşkı ve marka güveninin KSS imajı ile müşteri sadakati arasındaki ilişkide aracılık etkisinin olduğu belirlenmiştir. Sonuç olarak, bu araştırma değerli akademik ve pratik çıktılar sunmaktadır.
  • Yükleniyor...
    Küçük Resim
    Öğe
    Neuromarketing: Navigating new perspectives in neuroscience and marketing synthesis
    (Dicle Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, 2024) Akan, Şahap; Atalık, Özlem
    In recent years, the field of neuromarketing has attracted considerable attention from both academics and practitioners. Neuromarketing differs from other fields in terms of both the tools and methods used in market research. Therefore, there is a need for literature reviews that focus on studies conducted in this field to acquire insights into the work carried out. This study aims to fill this gap by evaluating the techniques used in neuromarketing studies within the existing literature and presenting research findings to provide researchers a framework for these investigations. Neuromarketing studies, reviewed under headings such as EEG, fMRI, and others, have been explained in detail in terms of research tools, samples, research topics, and findings. In addition, the research approaches and applications adopted in these pertinent studies have been meticulously addressed. Ultimately, this research aims to provide a more comprehensive approach to the current state of neuromarketing studies, thereby contributing to the development of this interdisciplinary field. Additionally, it highlights future research directions in terms of theory, application, and methodology.

| Dicle Üniversitesi | Kütüphane | Açık Erişim Politikası | Rehber | OAI-PMH |

Bu site Creative Commons Alıntı-Gayri Ticari-Türetilemez 4.0 Uluslararası Lisansı ile korunmaktadır.


Dicle Üniversitesi, Diyarbakır, TÜRKİYE
İçerikte herhangi bir hata görürseniz lütfen bize bildirin

Powered by İdeal DSpace

DSpace yazılımı telif hakkı © 2002-2025 LYRASIS

  • Çerez Ayarları
  • Gizlilik Politikası
  • Son Kullanıcı Sözleşmesi
  • Geri Bildirim