Search
Now showing items 1-10 of 19
İlk okuma-yazma öğrenmede okula başlama yaşının okuma-yazma başarısına etkisi
(Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi, 2015)
Bu araştırmada okula başlama yaşının öğrencilerin ilk okuma-yazma
başarılarına etkisinin belirlenmesi amaçlanmıştır. Uygulama, Diyarbakır ili merkez
Kayapınar ilçesinden amaçlı örnekleme tekniğiyle seçilen, beş farklı ...
Examining the teacher training programs in Turkey under the light of instructors views
(Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi, 2016)
The history of teaching profession dates back to ancient times and educating qualified teachers has always been seen as an
important issue in all communities and ages. Qualified teachers have been said to affect the succes ...
Harmanlanmış öğrenme yaklaşımının öğretmen adaylarının akademik başarısına ve güdülenme düzeyine etkisi
(ESOSDER, 2016)
Öz: Bu çalışmada, harmanlanmış öğrenme ortamının öğretmen adaylarının başarısına ve güdülenmelerine etkisinin belirlenmesi amaçlanmıştır. Çalışmada,
yarı-deneysel desen kapsamına giren “ön test-son test eşleştirilmiş ...
Öğretmen adaylarının sosyal medya ortamlarını kullanma durumlarına göre çok kültürlü eğitime ilişkin görüşleri: Türkiye örneği
(ESOSDER, 2018)
Bu araştırmanın temel amacı eğitim fakültesi lisans programlarının son sınıflarında öğrenim gören öğretmen adaylarının sosyal medya ortamlarını kullanma durumlarına göre çok kültürlülüğe ve çok kültürlü eğitime ilişkin ...
İlkokul ingilizce öğretmenlerinin ilkokul ingilizce dersi öğretim programı uygulamalarına ilişkin yeterlik algılarının incelenmesi
(ESOSDER, 2019)
Bu araştırma ile ilkokul İngilizce öğretmenlerinin İngilizce dersi öğretim programını uygulamaya ilişkin yeterlik algılarını incelemek amaçlanmıştır. Araştırmada nicel araştırma yöntemlerinden betimsel tarama modeli ...
Öğretmen adaylarının bilgisayara ilişkin öz-yeterlik algılarının çeşitli değişkenler açısından incelenmesi
(Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi, 2013)
Özet: Bu araştırmada ortaöğretim fen ve matematik alanları öğretmen adaylarının bilgisayara
ilişkin öz-yeterlik algılarını cinsiyet, okudukları sınıf, bölüm ve Web 2.0 (blog, anlık mesajlaşma, viki,
podcast, video siteleri, ...
Öğretim elemanlarının mesleki hayatlarında karşılaştıkları etik olmayan davranışlar: Dicle Üniversitesi örneği
(2017)
Öz:Bu araştırmanın temel amacı; öğretim elemanlarının mesleki hayatlarında karşılaştıkları etik dışı davranışları incelemektir. Temel amaca ulaşabilmek için; öğretim elemanlarının akademik araştırmalarında, meslektaşlarıyla ...
İlköğretim ve ortaöğretim matematik öğretmen adaylarının geometrik düşünme düzeylerinin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi
(Balıkesir Üniversitesi Necatibey Eğitim Fakültesi, 2012)
Özet – Bu araştırmada ilköğretim ve ortaöğretim matematik öğretmen adaylarının geometrik düşünme
düzeylerinin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi amaçlanmıştır. Araştırmanın katılımcıları 2010-2011
Öğretim yılı ...
Öğretmen adaylarının yaşam boyu öğrenmeye ilişkin algılarının çeşitli değişkenlere göre incelenmesi
(2015)
Öğrenme insan yaşamının temelinde yer almaktadır. Öğrenme yalnızca okulda gerçekleşmemektedir. Okuldaki
öğrenmelerinin yanı sıra insanlar öğrendikleri pek çok davranışı yaşamın içinde aile, arkadaş gibi sosyal ...
The effect of using of instructional technology to elementary school students' academic achievement: A meta-analysis study
(İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi, 2016)
Abstract:At this study using of technology in education in the primary school students a metaanalysis is conducted to determine the effects on academic achievement. For that, literature searching related to studies conducted ...