Search
Now showing items 1-2 of 2
Öğretmen adaylarının sosyal medya ortamlarını kullanma durumlarına göre çok kültürlü eğitime ilişkin görüşleri: Türkiye örneği
(ESOSDER, 2018)
Bu araştırmanın temel amacı eğitim fakültesi lisans programlarının son sınıflarında öğrenim gören öğretmen adaylarının sosyal medya ortamlarını kullanma durumlarına göre çok kültürlülüğe ve çok kültürlü eğitime ilişkin ...
Öğretmen adaylarının bilgisayara ilişkin öz-yeterlik algılarının çeşitli değişkenler açısından incelenmesi
(Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi, 2013)
Özet: Bu araştırmada ortaöğretim fen ve matematik alanları öğretmen adaylarının bilgisayara
ilişkin öz-yeterlik algılarını cinsiyet, okudukları sınıf, bölüm ve Web 2.0 (blog, anlık mesajlaşma, viki,
podcast, video siteleri, ...