• Türkçe
    • English
  • English 
    • Türkçe
    • English
  • Login
Search 
  •   Dicle
  • Search
  •   Dicle
  • Search
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Search

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filters

Use filters to refine the search results.

Now showing items 1-1 of 1

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Issue Date Asc
  • Issue Date Desc
  • Results Per Page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Thumbnail

Ortaöğretim Fransızca dersi öğretim programının A1.1 ve A1.2 dil düzeyi hedeflerinin yenilenmiş bloom taksonomisine göre değerlendirilmesi 

Karagül, Arzu; Oral, Behçet (Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi, 2020)
Bu çalışmanın amacı, 2018 Ortaöğretim Fransızca Dersi Öğretim Programının A1.1 ve A1.2 dil düzeyi hedeflerini, Yenilenmiş Bloom Taksonomisinin bilişsel süreç boyutu ve bilgi boyutu sınıflandırmasını göz önünde tutarak ...



DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypeLanguageDepartmentCategoryPublisherAccess TypeInstitution Author

My Account

LoginRegister

Discover

AuthorKaragül, Arzu (1)
Oral, Behçet (1)
Subject
Bloom’s revised taxonomy (1)
Fransızca öğretim programı (1)
French teaching program (1)
High-order thinking skills (1)Yenilenmiş bloom taksonomisi (1)
Üst düzey düşünme becerileri (1)
... View MoreDate Issued2020 (1)Has File(s)Yes (1)

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 


|| Policy || Guide|| Instruction || Library || Dicle University || OAI-PMH ||

Dicle University, Diyarbakır, Turkey
If you find any errors in content, please contact:

Creative Commons License
Dicle University Institutional Repository is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 4.0 Unported License..

DSpace@Dicle:


DSpace 6.2

tarafından İdeal DSpace hizmetleri çerçevesinde özelleştirilerek kurulmuştur.