Browsing by Author "Butakın, Veysel"
Now showing items 1-6 of 6
-
Çoklu zeka kuramına göre geliştirilen etkinliklere dayalı öğretime ilişkin öğretmen ve öğrenci görüşleri
Kutluca, Tamer; Çatlıoğlu, Hakan; Birgin, Osman; Aydın, Mehmet; Butakın, Veysel (Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi, 2009)Bu çalışmanın amacı, ilköğretim 7. sınıf çokgenler konusunda çoklu zekâ kuramına göre geliştirilen etkinliklere dayalı öğretime ilişkin öğretmen ve öğrencilerin görüşlerini incelemek ve bu etkinlikleri tanıtmaktır. Bu ... -
K. Zeller ve M. Stieglitz'in bazı makaleleri
Kutluca, Tamer (Dicle Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, 2001)Altı bölüm olarak düzenlenen bu çalışmanın birinci bölümü, Kari Zeller'in Genelleştirilmiş matris dönüşümlerine dair, "Verallgemeinerte matrixtransformationen, Math. Z., 56(1)(1952), 18-20" künyeli çalışmasına aynlmıştır. ... -
Öğretmen adaylarının ilk ve orta öğretimde çalışan matematik öğretmenlerinin öğretim davranışlarına ilişkin algıları
Butakın, Veysel; Obay, Mustafa (2007)Bu çalışmanın amacı öğretmen adaylarının ilk ve orta öğretimde çalışan matematik öğretmenlerin dersi açısından öğretim davranışlarını gerçekleşme düzeyine ilişkin algılarını saptamaktır. Araştırmanın evrenini D.Ü. Ziya ... -
Rasyonel sayılar konusunun öğretiminde kavram haritasının kullanılabilirliğinin değerlendirilmesi
Kutluca, Tamer; Döner, Muhammet; Butakın, Veysel (Adıyaman Üniversitesi, 2017)Bu çalışmanın amacı Rasyonel sayılar konusunun öğretiminde kavram haritası kullanımı hakkında öğretmen ve öğrencilerin görüşlerini değerlendirmektir. Bu araştırmada, bir durum derinlemesine incelenmeye çalışıldığından ... -
Vo uzayı ve matris dönüşümleri
Çatlıoğlu, Hakan (Dicle Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, 2001)Üç bölüm olarak hazırlanan bu çalışmanın birinci bölümünde, çalışmaya esas olan temel tanımlar verilerek Banach limitleri, hemen hemen yakınsak dizilerin uzayı tanıtıldı. Ayrıca matris dönüşümleri hakkında genel bilgiler ... -
Yeni ilköğretim matematik dersi öğretim programının (4. ve 5. sınıf) uygulamadaki etkliliğinin değerlendirilmesi : Diyarbakır ili örneği
Butakın, Veysel; Özgen, Kemal (Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi, 2007)Bu araştırmanın genel amacı, öğretmenlerin görüşlerine göre, yapılandırmacı öğrenme yaklaşımına dayalı olarak hazırlanan yeni ilköğretim matematik dersi öğretim programının uygulamadaki etkililiğini değerlendirmektir. ...