Dicle Üniversitesi Tıp Fakültesinde uygulanan öğretim programının ÇEP ile uyumu ve öğrencilerin yıl sonu notlarındaki değişimler
View/ Open
Access
Attribution-NonCommercial 3.0 United Statesinfo:eu-repo/semantics/openAccesshttp://creativecommons.org/licenses/by-nc/3.0/us/Date
2007Metadata
Show full item recordCitation
Akkoç, H., Bilgin, H.M., Daşdağ, M.M. ve Çiçek, R. (2007). Dicle Üniversitesi Tıp Fakültesinde uygulanan öğretim programının ÇEP ile uyumu ve öğrencilerin yıl sonu notlarındaki değişimler. Dicle Tıp Dergisi, 34(2), 107-110.Abstract
Bu çalışmanın amacı, 2003–2004 Eğitim Öğretim yılında öğretim
programını Çekirdek Eğitim Programı ile uyumlu hale getiren Dicle
Üniversitesi Tıp Fakültesinde halen geçerli eğitim öğretim programının
Çekirdek Eğitim Programı ile hangi ölçüde uyumlu olduğunu gözden
geçirmek; bu programın Türkiye’deki diğer tıp fakültelerinin eğitim öğretim
programları ile uyumlu olup olmadığını araştırmak ve 2002–2003 Eğitim
Öğretim yılında eğitim alt yapısında yapılan değişikliklerin ilk üç sınıftaki
öğrenci notlarına nasıl etki yaptığını incelemektir. Verilerin
karşılaştırılmasında Tek Yönlü Varyans Analizi kullanılmıştır. p ≤ 0.05 ise
gruplar arasındaki farkın istatistiksel olarak anlamlı olduğu sonucuna
varılmıştır. Müfredat programının Çekirdek Eğitim Programına uyumlu
hale getirilmesinin öğrenci eğitimini olumlu yönde etkilediği saptanmıştır. In this study we aimed to investigate the adaptation of educational
program of Dicle University School of Medicine with National Core
Education Curriculum and if the educational program is fit with the other
School of Medicine’s programs in Turkey. It is also planned to observe the
effects of National Core Education Curriculum on educaton which was
begun to be applied at 2002- 2003 educational year to grades of first, second
and third year medical students. Differences among the groups were
assessed by one-way analysis of variance test. Values were considered
significantly different when P ≤ 0.05. To adaptate the education program
according to National Core curriculum constituted a positive effect on the
grades of the students.
Volume
34Issue
2URI
https://hdl.handle.net/11468/5483http://www.diclemedj.org/upload/sayi/55/Dicle%20Med%20J-02609.pdf
https://app.trdizin.gov.tr/publication/paper/detail/TnpNeU5qazU
Collections
- Dicle Tıp Dergisi [605]
- TR-Dizin İndeksli Yayınlar Koleksiyonu [6680]
The following license files are associated with this item: