Söylemez, Nesrin HarkOral, Behçet2025-03-082025-03-0820211304-02781304-0278https://doi.org/10.17755/esosder.871851https://hdl.handle.net/11468/30927Dergimizin 2018 yılı 17.Cilt 68. Sayısında yayımlanan “Öğretmen Adaylarının Sosyal Medya Ortamlarını Kullanma Durumlarına Göre Çok Kültürlü Eğitime İlişkin Görüşleri: Türkiye Örneği” başlıklı makalede “Bu araştırma ikinci yazarın danışmanlığında, birinci yazarın “Öğretmen adaylarının sosyal medya kullanma durumlarına göre çokkültürlü eğitime ilişkin görüşleri" başlıklı doktora tezinin bir bölümüne dayalı olarak hazırlanmıştır." ifadesi yazarlar tarafından makalede dipnot olarak belirtilmiş olmasına rağmen makale yayınlanırken dergimiz tarafından bu dipnot sehven eksik verilmiştir. Makale, ikinci yazarın danışmanlığında, birinci yazarın “Öğretmen adaylarının sosyal medya kullanma durumlarına göre çokkültürlü eğitime ilişkin görüşleri" başlıklı doktora tezinin bir bölümüne dayalı olarak hazırlanmıştır.Bu makalenin ilk hali 24-10-2018 tarihinde yayınlandı. https://dergipark.org.tr/tr/pub/esosder/issue/39008/426803 In the article titled "Student Teachers’ Opinions of Multicultural Education Based on Their Use Cases of Social Media: The Case Of Turkey", published in the volume 17, issue 68 of our journal in 2018, the authors added the following statement as footnote: “This study was prepared under the supervision of the second author, based on a particular part of the first author’ doctoral dissertation titled ‘Student Teachers’ Opinions of Multicultural Education Based on Their Use Cases of Social Media’. Nevertheless, our journal inadvertantly exlcuded the aforementioned footnote and published the article without it. The article was written under the supervision of the second author, based on a particular part of the first author’ doctoral dissertation titled "Student Teachers’ Opinions of Multicultural Education Based on Their Use Cases of Social Media ".The original article was published on 24 October 2018. https://dergipark.org.tr/en/pub/esosder/issue/39008/426803 trinfo:eu-repo/semantics/openAccessSosyal MedyaÇok KültürlülükÇok Kültürlü EğitimÖğretmen AdaylarıSocial MediaMulticulturalismMulticultural EducationTeacher CandidatesDÜZELTME: ÖĞRETMEN ADAYLARININ SOSYAL MEDYA ORTAMLARINI KULLANMA DURUMLARINA GÖRE ÇOK KÜLTÜRLÜ EĞİTİME İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ: TÜRKİYE ÖRNEĞİERRATUM: STUDENT TEACHERS’ OPINIONS OF MULTICULTURAL EDUCATION BASED ON THEIR USE CASES OF SOCIAL MEDIA: THE CASE OF TURKEYArticle20781225122510.17755/esosder.871851