Bekleyen, Nilüfer2024-04-242024-04-2420041300-35422980-0072https://search.trdizin.gov.tr/yayin/detay/56352https://hdl.handle.net/11468/25837Bu çalışmanın amacı öğretmen ve sınıf arkadaşlarının davranışlarının öğrencilerin yabancı dil sınıf kaygıları üzerindeki etkilerini incelemektir. Çalışma, Dicle Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, İngiliz Dili Eğitimi Anabilim Dalı’nda yürütülmüştür. Veriler, öğrencilerin yabancı dil sınıf kaygısını ölçmek için düzenlenmiş bir anket ve farklı kaygı seviyelerine sahip öğrenciler üzerinde öğretmen ve sınıf arkadaşlarının davranışlarının etkisi ilgili bilgi sağlamayı amaçlayan bir mülakat yoluyla toplanmıştır. Çalışmanın sonuçları, bir dil sınıfında, kaygı düzeyinin öğretmen ve sınıf arkadaşlarının etkisiyle arttığını göstermiştir.trinfo:eu-repo/semantics/openAccessThe Influence of Teachers and Peers on Foreign Language Classroom AnxietyThe Influence of Teachers and Peers on Foreign Language Classroom AnxietyArticle0123496656352