Ülker, ÜlküAcar, SamiBülbül, Halil İbrahim2022-09-082022-09-082017Ülker, Ü., Acar, S. & Bülbül, H.İ. (2017, Mayıs). Lisansüstü Öğrencilerin Eğitsel Dijital Oyunların Eğitim Amaçlı Kullanılmasına Yönelik Görüşleri. 11.Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu (ICITS2017), Malatya: İnönü Üniversitesi, Tam metin bildiriler kitabı içinde 114-121.https://drive.google.com/file/d/1jMffd9j7L12Tztb1BRJPUVLyC0BI1Ymx/viewhttps://hdl.handle.net/11468/10409Bu çalışmanın amacı, eğitim öğretim sürecinde Eğitsel Dijital Oyunların (EDO) kullanımına yönelik doktora öğrencilerinin bakış açısını ortaya koymaktır. Çalışma grubu amaçlı örnekleme ile seçilmiştir ve 2014 2015 Eğitim Öğretim Yılı Bahar Dönemi’nde bir devlet üniversitesinde öğrenim gören, Eğitimde Değişim Yönetimi dersini alan 7 doktora öğrencisinden gönüllü olarak katılım sağlayan 4 kişiden oluşmaktadır. Araştırma yöntemi olarak, nitel araştırma yöntemlerinden fenomenoloji (olgubilim) yöntemi kullanılmıştır. Veriler, birinci bölümü demografik bilgilerden, ikinci bölümü yarı yapılandırılmış dört sorudan oluşan görüşme formuyla toplanmıştır. Verilerin analizinde içerik analizi kullanılmıştır. Bulgulara göre katılımcılar, EDO’nun eğitim öğretimde kullanılmasında olumlu görüşe sahiptir. Elde edilen bulgular doğrultusunda EDO’nun eğitim öğretim ortamlarında kullanılmasının olumlu sonuçları olacağı düşünülmektedir.trinfo:eu-repo/semantics/openAccessEğitsel bilgisayar oyunuEğitsel dijital oyunEğitimde değişim süreciLisansüstü Öğrencilerin Eğitsel Dijital Oyunların Eğitim Amaçlı Kullanılmasına Yönelik GörüşleriGraduate students' opinions about use of educational digital games for educational purposesConference Object114121