Pesen, Cahit2024-04-242024-04-2420021302-597X2528-8911https://search.trdizin.gov.tr/yayin/detay/1763https://hdl.handle.net/11468/25729Bu araştırma, öğrencilerin zihinden işlem yapma becerileri ile ilgili, öğretmen davranışlarının gerçekleşme düzeyini tespit etmek amacıyla yürütülmüştür. Araştırmada bilgi toplama aracı olarak kullanılan ölçek, araştırmacı tarafından geliştirilmiştir. SPSS paket programı ile çözümlenen verilerin ortalama, standart sapma değerleri hesaplanmış, varyans analizi ve t-testi ile gruplar arası farklılıklar incelenmiştir. Elde edilen sonuçlara bağlı olarak öğrencilere kazandırılması gereken zihinden işlem yapma becerisi ile ilgili öğretmen davranışları için bazı önerilerde bulunulmuştur.trinfo:eu-repo/semantics/openAccessÖğrencilerin Zihinden İşlem Yapma Becerileri ile İlgili Öğretmen Davranışlarının Gerçekleşme DüzeyiÖğrencilerin Zihinden İşlem Yapma Becerileri ile İlgili Öğretmen Davranışlarının Gerçekleşme DüzeyiOther071651711763