Bekleyen, Nilüfer2024-04-242024-04-2420061300-35422980-0072https://search.trdizin.gov.tr/yayin/detay/64925https://hdl.handle.net/11468/26126Bu araştırmanın amacı İngilizce öğretmen adaylarının Dil Öğrenme Stratejilerini kullanım düzeylerini incelemektedir. Öncelikle dil öğrenme stratejilerinin farklı tanımları ele alınmış ve değişik yazarlar tarafından yapılan sınıflandırmalar özetlenmiştir. Daha sonra ise veri toplama aracı olarak kullanılan Dil Öğrenme Stratejileri Ölçeğinin uygulanması sonucu elde edilen veriler sunulmuştur. Verilerin analizi t-testi ve varyans analizi teknikleri kullanılarak yapılmıştır.trinfo:eu-repo/semantics/openAccessİngilizce Öğretmen Adaylarının Dil Öğrenme Stratejileri Kullanımıİngilizce Öğretmen Adaylarının Dil Öğrenme Stratejileri KullanımıArticle0132283764925