Bekleyen, Nilüfer2024-04-242024-04-2420061300-35422980-0072https://search.trdizin.gov.tr/yayin/detay/64925https://hdl.handle.net/11468/26126Bu araştırmanın amacı İngilizce öğretmen adaylarının Dil Öğrenme Stratejile­rini kullanım düzeylerini incelemektedir. Öncelikle dil öğrenme stratejilerinin fark­lı tanımları ele alınmış ve değişik yazarlar tarafından yapılan sınıflandırmalar özetlenmiştir. Daha sonra ise veri toplama aracı olarak kullanılan Dil Öğrenme Stratejileri Ölçeğinin uygulanması sonucu elde edilen veriler sunulmuştur. Verile­rin analizi t-testi ve varyans analizi teknikleri kullanılarak yapılmıştır.trinfo:eu-repo/semantics/openAccessİngilizce Öğretmen Adaylarının Dil Öğrenme Stratejileri Kullanımıİngilizce Öğretmen Adaylarının Dil Öğrenme Stratejileri KullanımıArticle0132283764925