Gönen, SelahattinKavak, M. Tahir2022-03-182022-03-182003Gönen, S. ve Kavak, M. T. (2003). Öğretmen adaylarının fen derslerine yönelik motivasyon düzeylerinin bazı değişkenlere göre incelenmesi. Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 2(25), 97-100.1302-9967https://app.trdizin.gov.tr/makale/TWpjMk1qST0https://hdl.handle.net/11468/9459Öz:Bu çalışmada. Fen Bilgisi Öğretmenliği Anabilim Dalında okuyan 87(28 kız,59 erkek)öğrencininflzik,kimya,biyoloji derslerine yönelik motivasyonu öz, aile ve öğretim elemanı değişkenleri dikkate alınarak belirlenmeye çalışıldı.Örneklemi oluşturan kız ve erkek öğrencilerin bu değişkenlere göre motivasyon düzeyleri karşılaştırıldı .Elde edilen veriler SPSS programı kullanılarak değerlendirildi.Abstract:In present study, 87(28 female,59 male) science teaching university students were selected.lt has been tried that to define contribution of self, family and lecturers to student motivation. The results have been compared for female and male to take into consideration self.family and lecturer variables. Data were evaulated using SPSS software.trinfo:eu-repo/semantics/openAccessFen eğitimiFen Bilimleri öğretimiMotivasyonScience educationScience teachingMotivationÖğretmen adaylarının fen derslerine yönelik motivasyon düzeylerinin bazı değişkenlere göre incelenmesiÖğretmen adaylarının fen derslerine yönelik motivasyon düzeylerinin bazı değişkenlere göre incelenmesiArticle22597100TRDizinIdYok