Search
Now showing items 1-7 of 7
İlköğretim T.C. İnkılap tarihi ve Atatürkçülük dersinde amaç gerçekleştirme başarısına ilişkin öğretmen görüşlerinin değerlendirilmesi: Diyarbakır örneği
(2017)
Araştırmanın genel amacı Türkiye Cumhuriyeti İnkılâp Tarihi ve Atatürkçülük dersinde amaç gerçekleştirme başarısını farklı değişkenler açısından öğretmen görüşleri bağlamında Diyarbakır örneği ile sınırlı olarak betimlemektir. ...
Yatılı ilköğretim bölge okullarında görev yapan yönetici ve öğretmenlerin tükenmişlik düzeyleri : Diyarbakır örneği
(2017)
Bu araştırma, yatılı ilköğretim bölge okullarında görev yapan yönetici ve öğretmenlerin tükenmişlik düzeylerine ilişkin algılarının nasıl olduğunu belirlemek amacıyla yapılmıştır. Araştırma “betimleme-survey” yöntemle ...
İlköğretim sosyal bilgiler öğretimine ilişkin öğretmen algılarının değerlendirilmesi (Diyarbakır ve Mardin örnekleri)
(2017)
Bu araştırma, ilköğretim II. kademede görev yapan Sosyal Bilgiler öğretmenlerinin, Sosyal Bilgiler öğretimine ilişkin algıları arasında anlamlı fark olup olmadığını belirlemek amacıyla yapılmıştır. Araştırmada "betimleme-survey" ...
İlköğretim denetmenlerinin etik davranışlarına ilişkin öğretmen görüşlerinin değerlendirilmesi: Diyarbakır ili örneği
(2017)
Araştırmanın genel amacı, ilköğretim denetmenlerinin etik davranışlarına ilişkin öğretmen görüşlerini Diyarbakır ili örneğinde eğitim düzeyi / cinsiyet / kıdem / bulunulan kademe değişkenleri itibariyle betimlemektir. Bu ...
Ortaöğretimde başarısızlık nedenleri : Diyarbakır örneği
(2017)
Günümüzde insanın küçük bir topluluktaki basit bir üretim işlevinden, tüm dünyayı derinden etkileyen, siyasal ve toplumsal kararlara kadar her olay ve her türlü etkinliğin gerçekleştirilmesinde en önemli ve vazgeçilmez öğe ...
Güncel ortaöğretim duruşunun laik bilinci uyandırma yeterliliğine ilişkin öğretmen görüşlerinin değerlendirilmesi : Diyarbakır örneği
(2017)
Araştırmanın genel amacı; güncel ortaöğretim duruşunun laik bilinci uyandırma yeterliliğine ilişkin öğretmen görüşlerinin değerlendirilmesidir. Bu genel amaca bağlı olarak, güncel ortaöğretim duruşunun laik bilinci ...