• Türkçe
    • English
  • English 
    • Türkçe
    • English
  • Login
Search 
  •   Dicle
  • Search
  •   Dicle
  • Search
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Search

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filters

Use filters to refine the search results.

Now showing items 1-7 of 7

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Issue Date Asc
  • Issue Date Desc
  • Results Per Page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Thumbnail

İlköğretim T.C. İnkılap tarihi ve Atatürkçülük dersinde amaç gerçekleştirme başarısına ilişkin öğretmen görüşlerinin değerlendirilmesi: Diyarbakır örneği 

Gencer, Hüseyin (2017)
Araştırmanın genel amacı Türkiye Cumhuriyeti İnkılâp Tarihi ve Atatürkçülük dersinde amaç gerçekleştirme başarısını farklı değişkenler açısından öğretmen görüşleri bağlamında Diyarbakır örneği ile sınırlı olarak betimlemektir. ...
Thumbnail

Yatılı ilköğretim bölge okullarında görev yapan yönetici ve öğretmenlerin tükenmişlik düzeyleri : Diyarbakır örneği 

Gündüz, Huriye (2017)
Bu araştırma, yatılı ilköğretim bölge okullarında görev yapan yönetici ve öğretmenlerin tükenmişlik düzeylerine ilişkin algılarının nasıl olduğunu belirlemek amacıyla yapılmıştır. Araştırma “betimleme-survey” yöntemle ...
Thumbnail

İlköğretim sosyal bilgiler öğretimine ilişkin öğretmen algılarının değerlendirilmesi (Diyarbakır ve Mardin örnekleri) 

Erdolu, Mehmet Fatih (2017)
Bu araştırma, ilköğretim II. kademede görev yapan Sosyal Bilgiler öğretmenlerinin, Sosyal Bilgiler öğretimine ilişkin algıları arasında anlamlı fark olup olmadığını belirlemek amacıyla yapılmıştır. Araştırmada "betimleme-survey" ...
Thumbnail

İlköğretim denetmenlerinin etik davranışlarına ilişkin öğretmen görüşlerinin değerlendirilmesi: Diyarbakır ili örneği 

Akyıldız, Semra (2017)
Araştırmanın genel amacı, ilköğretim denetmenlerinin etik davranışlarına ilişkin öğretmen görüşlerini Diyarbakır ili örneğinde eğitim düzeyi / cinsiyet / kıdem / bulunulan kademe değişkenleri itibariyle betimlemektir. Bu ...
Thumbnail

Ortaöğretim kurumlarında çalışan psikolojik danışman/rehber öğretmenlerin iş doyumuna ilişkin görüşlerinin değerlendirilmesi : Güneydoğu Anadolu Bölgesi örneği 

Bayrı, Hakan (2017)
[Özet Yok]
Thumbnail

Ortaöğretimde başarısızlık nedenleri : Diyarbakır örneği 

Çuhadaroğlu, Betül (2017)
Günümüzde insanın küçük bir topluluktaki basit bir üretim işlevinden, tüm dünyayı derinden etkileyen, siyasal ve toplumsal kararlara kadar her olay ve her türlü etkinliğin gerçekleştirilmesinde en önemli ve vazgeçilmez öğe ...
Thumbnail

Güncel ortaöğretim duruşunun laik bilinci uyandırma yeterliliğine ilişkin öğretmen görüşlerinin değerlendirilmesi : Diyarbakır örneği 

Demircan, Selahattin (2017)
Araştırmanın genel amacı; güncel ortaöğretim duruşunun laik bilinci uyandırma yeterliliğine ilişkin öğretmen görüşlerinin değerlendirilmesidir. Bu genel amaca bağlı olarak, güncel ortaöğretim duruşunun laik bilinci ...



DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypeLanguageDepartmentCategoryPublisherAccess TypeInstitution Author

My Account

LoginRegister

Discover

AuthorAkyıldız, Semra (1)Bayrı, Hakan (1)Demircan, Selahattin (1)Erdolu, Mehmet Fatih (1)Gencer, Hüseyin (1)Gündüz, Huriye (1)Çuhadaroğlu, Betül (1)Subject
Diyarbakır (7)
Education and Training (7)
Eğitim ve Öğretim (7)Mardin (2)Psikoloji (2)Psychology (2)Adıyaman (1)Ahlak (1)Batman (1)Etik (1)... View MoreDate Issued2017 (7)Has File(s)Yes (7)

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 


|| Policy || Guide|| Instruction || Library || Dicle University || OAI-PMH ||

Dicle University, Diyarbakır, Turkey
If you find any errors in content, please contact:

Creative Commons License
Dicle University Institutional Repository is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 4.0 Unported License..

DSpace@Dicle:


DSpace 6.2

tarafından İdeal DSpace hizmetleri çerçevesinde özelleştirilerek kurulmuştur.